onsdag 22 februari 2012

Jag har fått en award!!!

Igår hade jag en sådan där tråkig och grå dag som man kan ha ibland, men då kollade jag in här på bloggen och fick en glad överraskning som räddade min dag. Jag hade nämligen fått en award, min allra första dessutom, av Emma med bloggen Emmas scrapbooking. Så här fint skrev Emma om mig:
Stina- en kreativ kortskapare som gör sååå vackra kort, en riktig inspirationskälla i mitt stapplande kortskapande!

Awarden är en utmärkelse till bloggar med mindre än 200 följare.


1. Kommentera och länka tillbaka till den som du fått awarden av.
Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.

2. Tala om för dina utvalda att de är utvalda.
Reveal your five picks for the award and let them know.

3. Gör ett inlägg om detta i din blogg.
Post the ward on your blog.

4. Sola dig i glansen över att just du är utvald att sprida mer blogg-kärlek... titta gärna runt hos de andra bloggarna som är med.
Bask in the love from the most supportive people on the blogshare-other bloggers.

5. Slutligen - och det bästa av allt... ha kul och sprid lite blogg-kärlek!
Finally and the best rule of all... have fun and spread the love!

Här är 5 begåvade bloggare... visst är du gullig och tar dig tid att besöka dem?
Here's 5 talented girls... Please take yout time to visit them!

Primia- en vacker blogg som till största delen handlar om scrapbooking och kortmakeri.
Massor med inspiration och vackra alster om man gillar vintage och shabby chic.

Kinoko- en härligt kreativ och inspirerande blogg, där du hittar massor med fina saker och
skapelser både inom inredning, textil, återbruk, bakning m.m. m.m.

Ammies trädgårdsblogg- en fantastisk blogg för den trädgårdsintresserade.
Här skriver Ammie om allt från frösådd till vinterförvaring av pelargoner.
Många vackra trädgårdsbilder utlovas.

Becca vid havet- en vacker blogg om livet som tvåbarnsmamma, vacker inredning, retro,
trädgårdsprojekt m.m. Även här utlovas många vackra bilder.

Ellinors world- en blogg jag följt ganska länge nu. Här får man tips om böcker, filmer, musik. Det skrivs om shopping, inredning och goda recept. Dessutom finns det även här fullt med vackra bilder.

Kika gärna in på dessa bloggar och låt dig inspireras du med!

3 kommentarer:

  1. Trevligt att du gillar min blogg skall försöka ta tag i den under sportlovsveckan.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina ord om min blogg. Tack snälla Stina! Jag är en trogen följare av din härligt kreativa blogg. KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tog med min blogg som är helt stick- och kortfri... Kram Ammie

    SvaraRadera